aix en provence

aix en provence
provence

sempreprovenco

blog destiné à mes amis ,concerne : la Provence,l'Occitan,la Corse, la langue d'Oc, etc !!!

jeudi 27 octobre 2011

Scopr'Amore - Alte Voce

Ne sò allegru sta sera

Di' u to incontru avè fattu
E dicu a la mio manera
Che so lebiu e spinseratu
Sapiendu chi ellu durerà
Issu amor'oghje natu
Chi d'avetti 'a lu mio fiancu
Cusì dolc'e bella turturella
Chi d'avetti 'a lu mio cantu
N'hè Sprichjatta issa riturnella

Bella bella cume un fiore
Chi spernus' e sa prufumà
Dolce dolce cume l'amore
Chi rallegra e sa medicà
Cant'e incanta di la so voce
Cume u sole ella sa riscaldà
Ella a me stella di vita chi da forza e core
Per un rinunzià
Ella a me stella di vita chi da forza e core
Per un rinunzià

So circava un lampione
Per sghjarici'u mio caminu
E fiuri le mio canzone
Imbarsendu lu destinu
Tu nantu a lu mio stradone
Ai squassatu u turmentu
Ch'importanu le raghjone
Mi ne trovu sempre cuntentu
Ch'importanu le staghjone
Furtunatu sempr' eiu mi sentu

Bella bella cume un fiore
Chi spernus' e sa prufumà
Dolce dolce cume l'amore
Chi rallegra e sa medicà
Cant'e incanta di la so voce
Cume u sole ella sa riscaldà
Ella a me stella di vita chi da forza e core
Per un rinunzià
Ella a me stella di vita chi da forza e core
Per un rinunzià

Bella bella cume un fiore
Chi spernus' e sa prufumà
Dolce dolce cume l'amore
Chi rallegra e sa medicà
Cant'e incanta di la so voce
Cume u sole ella sa riscaldà
Ella a me stella di vita chi da forza e core
Per un rinunzià
Ella a me stella di vita chi da forza e core
Per un rinunzià
Bella bella cume un fiore

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire